Pełen sukcesów 2019 rok!
Ubiegły rok był dla Nowych Bielaw przełomowy. W naszym centrum zanotowano wzrost obrotów, ale także wzrosły wydatki przypadające na jednego klienta. Duża w tym zasługa metamorfozy, jaką obiekt przeszedł na przestrzeni ostatnich lat, m.in. modernizacji i inwestycji oraz rekonfiguracji oferty Nowych Bielaw.
W 2019 roku w naszym centrum odnotowano wzrost wydatków w przeliczeniu na jednego klienta, liczył on aż 7,1%. Bardzo udany rok zanotowały marki z kategorii mody, obuwia oraz zdrowia i urody, na plusie zakończyli rok również najemcy z segmentu usług oraz lokale gastronomiczne w Nowych Bielawach.
Takie wyniki nie są przypadkowe, a są konsekwencją wprowadzanych na przełomie ostatnich kilkunastu miesięcy zmian i inwestycji. W centrum od ponad 2 lat prowadzone są intensywne prace modernizacyjne, w ramach których znaczny remodeling przeszły wnętrza, m.in. aleje handlowe, strefa gastronomiczna oraz strefy zabaw dla dzieci. Zainwestowano także w nowoczesne strefy relaksu i biblioteczki bookcrossingowe, współtworzone przez klientów. Wejścia do obiektu zyskały nową aranżację, pojawiło się nowe logo na elewacji i energooszczędne oświetlenie LED.
Wzrost obrotów Nowych Bielaw to także zasługa działań leasingowych i rozwijającej się oferty sklepów. 2019 rok przyniósł nie tylko przedłużenia umów najmu z popularnymi i obecnymi od lat w centrum markami, ale również debiuty nowych, pożądanych przez klientów brandów. W 2019 roku w Nowych Bielawach miało miejsce aż 5 otwarć, pojawiły się m.in. home&you, Big Star, Kodano Optyk, Marii Styl oraz popularna piekarnia rzemieślnicza Bartkowscy. Wiele sklepów przeszło też spektakularną metamorfozę np. salon Queen.
Obok licznych modernizacji oraz rozwoju oferty o atrakcyjne marki, na bardzo dobre wyniki sprzedaży toruńskiego centrum wpłynęły również działania marketingowe. Jednym z ich elementów był rebranding centrum, które od jesieni zeszłego roku sygnowane jest nową nazwą – Nowe Bielawy oraz nowa identyfikacja wizualna, podkreślająca odświeżony wizerunek obiektu. Równolegle z rebrandingiem wystartował nowy serwis internetowy oraz wprowadzono do sprzedaży karty podarunkowe na zakupy. W wyniku tych zmian otworzyliśmy nowy rozdział w historii Nowych Bielaw, prezentując klientom nowoczesne centrum handlowe.